Hemşirelik Fakültesi


İntern Uygulaması Dersi Alacak Olan Öğrencilerimiz İçin Önemli Duyuru

İntern uygulaması dersi alacak öğrencilerimizin dikkatine,

5 Şubat 2018 tarihinde başlayacak olan intern uygulaması dersi kapsamında sigorta işlemleriniz yapılabilmesi için aşağıdaki evrakları 22 Ocak 2018 Pazartesi gününe kadar Fakültemize posta aracılığıyla iletmeniz gerekmektedir. Aksi taktirde intern uygulamasına başlanamayacaktır.

Sigorta evrakları:

1.     İntern Öğrenciler İçin Zorunlu Birim Dışı Uygulama Çizelgesi (eksiksiz, hatasız ve okunaklı bir şekilde doldurulmuş ve imzalanmış olmalı).

2.      Nüfus cüzdanı fotokopisi

3.      1 adet fotoğraf

Posta adresi: Alıcı: Şeref KOCADERE. Akdeniz Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi, Kampus/ANTALYA)

Not: Lütfen postalarınızı ödemeli göndermeyiniz. Ödemeli gönderilen postalar iade edilecektir.

Ek

İntern Öğrenciler İçin Zorunlu Birim Dışı Uygulama Çizelgesi

 

DEKANLIK

0